صفحه اصلی / سایر رسانه ها / قهرمانی تیم پدل پلی‌ران
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
قهرمانی تیم پدل پلی‌ران

قهرمانی تیم پدل پلی‌ران

قهرمانی تیم پدل پلی‌ران در لیگ نارون با هفت بازی، هفت برد و کسب ۲۱ امتیاز درحضور بزرگان این رشته.

 

چرا پدل؟

آقای معصومی مدیر عامل شرکت پلی‌ران با تبریک قهرمانی این تیم در رقابت‌های اخیر، علاقه شخصی خود به ورزش، به ویژه ورزش‌های جدید را دلیل تشکیل تیم پدل به عنوان یک ورزش قرن بیست و یکمی برای سرمایه‌گذاری و حمایت عنوان نمود. در ادامه ایشان از کشف پدیده نوجوان این ورزش در این مسابقات ابراز خشنودی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

مسیر قهرمانی؟

به گفته آقای سینا پاسبین (بازیکن و سرپرست) تیم پدل پلی‌ران :

این قهرمانی از آن جنبه اهمیت دارد که تیم توانست با تمرین‌های مدون، به انسجام لازم برای مقابله با تیم های حاضر در لیگ از جمله تیم‌های قدرتمندی مانند، هتل آراز و پدل پارک رسیده و عنوان قهرمانی این لیگ فشرده را از آن خود کند.

ایشان علاوه بر تشکر از آقای معصومی که در شرکت پلی‌ران شرایط را برای این قهرمانی مهیا نمودند از سایر اعضای تیم ( پارسا معتمدیان، محمد نقاشیان، حمیدرضا راثی پور، سیاوش زارعی، یاسین رجبی، امیرعلی رسول زاده، سپنتا حاج رضایی) که در این پیروزی سهیم بودند تشکر کردند.

آمادگی برای مسابقات پیش رو

آقای پاسبین شرایط تیم را بسیار خوب توصیف نمود و اظهار داشت انگیزه افراد تیم بسیار بالا بوده و در حال حاضر خودشان را برای مسابقات برج میلاد که در دسته‌ (Mix level B,C) برگزار می‌شود و مسابقات باشگاه انقلاب که در بهترین سطح کشور یعنی سطح (A) قرار دارد آماده می‌کند.

قهرمانی تیم پدل پلی‌ران

پدیده‌ ۱۲ ساله پدل ایران

این لیگ یک اتفاق ویژه داشت، راستین بهرامی پدیده ۱۲ ساله که با عملکردی خیره‌کننده همه توجه‌ها را به خود جلب نمود. شرکت پلی‌ران پس از پایان مسابقات از این بازیکن که عضو یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بود حمایت ویژه به عمل آورد.

کیان رضایی قهرمان کشوری مسابقات بدمینتون و از بنیان‌گذاران ورزش پدل در کرمانشاه که اکنون مربی راستین است، با اشاره به این که او تنها ۹ ماه است این ورزش را آغاز نموده گفت:

” از ابتدا که راستین در دوره‌های عمومی تمرین می‌کرد، چالاکی و هوش و تمرکز بالا راستین توجه ما را جلب کرد و باعث شد بعد از دوماه او را حمایت و وارد دوره‌های خصوصی نماییم . او طی هفت ماه با تمرین‌های فشرده ، ۵ تا ۶ جلسه در هفته، خودش را به سطح آمادگی کامل رساند و من را مجاب کرد که از او در ترکیب تیم برای مسابقات استفاده کنم.”

کیان رضایی با تشکر از آقای معصومی عنوان کرد: “خیلی خوب است که هنوز افرادی مثل ایشان پیدا می‌شوند که از رشته‌های ورزشی نوپا حمایت می‌کنند و با سرمایه گذاری درست، باعث شکوفایی استعدادهای ناب ورزشی می‌شوند.”

وی افزود: ” راستین هم اکنون، با حمایت‌های پلی‌ران و باشگاه خود، با امکانات حرفه‌ای مشغول تمرین است و امیدوارم درخشش او در عرصه‌های جهانی نیز ادامه پیدا کند. “

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *